Reálné hrozbě však měl podle KFC čelit jen nepatrný zlomek zákazníků. Přesto společnost obeslala všech 1,2 milionu uživatelů účtů k věrnostnímu programu s upozorněním, aby si změnili přístupová hesla a pokud tatáž hesla používají i u jiných služeb, aby tak učinili rovněž. KFC se dušuje, že se hackeři nemohli dostat k údajům o platebních kartách jejích zákazníků. Prý nejsou součástí systému, na kterém běží zákaznický program.
„Prostřednictvím účtu mohou zákazníci pouze sbírat razítka za nákupy KFC a po nasbírání určitého počtu kreditů získat jedno jídlo zdarma,“ informoval řetězec. Hackeři nicméně mohli zneužít osobní údaje majitelů napadených účtů k phishingovým útokům. Také k shánění informací o kreditních kartách a účtech jednotlivých zákazníků KFC nebo jejich rodinných příslušníků.
KFC kvůli útoku vydalo i oficiální prohlášení na webu své britské pobočky. Píše se v něm: „Online bezpečnost našich fanoušků bereme velmi vážně, proto jsme doporučili všem členům našeho klubu, aby jako preventivní opatření změnili svá hesla, i když útokem bylo přímo ohroženo jen malé množství účtů. Nechceme do systému odměn v našem klubovním programu ukládat údaje o kreditních kartách, takže žádná citlivá data o bankovních účtech a kartách zákazníků nebyla ohrožena.“